Ray-Ban
Stilius, išraiškos laisvė ir tradicijos - pagrindinės vertybės, kuriomis grindžiama Ray-Ban filosofija.
Ray-Ban — tai neginčijamas saulės akinių lyderis visame pasaulyje, debiutavęs 1937 metais, kai sukūrė "The Aviator" modelį, kurį nešiojo JAV karinių oro pajėgų pilotai. Ray-Ban prekinis ženklas išgarsėjo kaip absoliučios kokybės ir autentiškumo pavyzdys visame pasaulyje. Šiai dienai laiko nepaliestas Ray-Ban prekinis ženklas modernus nei bet kada, jį nešioja visi - daugybė kino ir muzikos įžymybių, jaunimas, senosios kartos atstovai, verslo magnatai ir t.t.
Ray-Ban akinių rėmeliai – tai tradicijų ir naujovių derinys: autentiškos formos bei spalvos, modernus dizainas, inovatyvios gamybai skirtos medžiagos.
Susiję straipsniai:
» Prekės ženklai
» Prekių ženklai